<خودروي تانك‌بر «صياد» به عنوان جديدترين دستاورد نزاجا رونمايي شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1232
نویسنده : کامران وزیری

با حضور فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران خودروي تانك‌بر صياد به عنوان جديدترين دستاورد نزاجا رونمايي شد.

به گزارش روابط عمومي نيروي زميني ارتش، امير سرتيپ احمدرضا پوردستان در مراسم رونمايي از اين خودروي تاكتيكي گفت: در راستاي تحرك‌پذيري بالاي نيروي زميني ارتش به عنوان يكي از مولفه‌هاي مهم در نبردهاي ناهمتراز، "خودروي تانك‌بر صياد" به عنوان جديدترين دستاورد اين نيرو طراحي و ساخته شده است.

وي افزود: اين خودرو كه يك خودروي استراتژيك محسوب مي‌شود، مي‌تواند انواع ادوات زرهي، تانك و خودروهاي شني‌دار را به مناطق عملياتي مورد نظر در كمترين زمان منتقل كند.

فرمانده نيروي زميني ارتش تصريح كرد: تحرك و قدرت جابجايي اين خودرو به گونه‌ايست كه مي‌توان با بكارگيري تعدادي از آنها، يك گردان زرهي را طي يك روز به نقاط دور دست كشور كشور منتقل كرد.

امير پوردستان افزود: خودروي تانك‌بر "صياد" با قدرت موتور 610 اسب بخار و قابليت كشندگي بيش از 70 تن در راستاي نياز نيروي زميني ارتش به چابكي، چالاكي و جابجايي سريع يگانها در جنگ هاي نسل آينده، از امروز به طور رسمي به ناوگان حمل و نقل سنگين اين نيرو پيوست.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: